Ny kundeundersøkelse viser høy kundetilfredshet
Våre kunder ga oss nylig fremragende karakter på vår årlige kundetilfredshetsundersøkelse.
Gjennom tidene har Coromatic utført en rekke regelmessige kundeundersøkelser. Å forstå hvilke forventninger kundene har, og hvordan vi kan forbedre oss og lykkes, er nøkkel til god forretningsutvikling. Nettopp derfor er vi stolte over å oppnå 8 av 10 poeng i undersøkelsen.
Som alle selskaper har også vi områder vi kan forbedre, men resultatene viser tydelig at våre kunder vurderer Coromatic som en tilbyder av høykvalitetsprodukter og tjenester. Vi har genuin tro på at fremragende kundeservice handler om å hjelpe kunder effektivt, på en kompetent og vennlig måte.
Gjennom spesialistkompetanse hos egne medarbeidere innen alle våre kjerneområder kjenner vi våre produkter fra innsiden og ut. Resultatene er høyt prioritert i Coromatic, og ledelse og medarbeidere sørger for at innsikten blir omsatt til handlinger.
Takk til alle respondenter for deres ærlige og verdifulle tilbakemeldinger. Vi setter stor pris på det.