Coromatic styrker serviceledelsen
– Jan Petter er rett mann på rett sted for å lede serviceavdelingen inn i neste fase. Han har erfaring fra rådgivning og serviceledelse i tillegg til personlige egenskaper som pågangsmot og driv. Han blir en sentral bidragsyter i service management teamet, og vil i tillegg støtte salgs- og forretningsutviklingen, sier Lasse Bøhler, Servicedirektør i Coromatic.
Isaksen, som har mastergrad i internasjonal ledelse, kommer fra stillingen som servicesjef i Visma. Før dette startet han opp et eget rådgivningsselskap i studietiden som han drev sammen med studiekamerater i fire år.
– Coromatic er et selskap i stor vekst som står foran mange muligheter, men også utfordringer, innen forretningskritisk infrastruktur. Jeg ønsker å være med på reisen for å videreutvikle og bygge Coromatic som foretrukket og anbefalt partner for kunder i det nordiske markedet, sier Jan Petter Isaksen.
Videre fremhever han viktigheten av å jobbe i et selskap med høyt fokus på miljø, samarbeid og kompetanseutvikling.
Isaksen tiltrådde stillingen som Service Team Manager 1. februar, og har kontorplass på Coromatics hovedkontor på Rosenholm.